søndag 9. august 2009

Ferie gryteklutene mine er ferdige...



Endelig så ble jeg ferdig med begge gryteklutparene som jeg har laget i sommer.
De har fulgt meg på kryss og tvers i landet, og blitt til underveis kan en si...
Begge gryteklutene er en variant av "Bestemorsruter" som jeg er sååå svak for!
Akkurat nå har jeg ei veske på pinnene, en som er litt morsom å strikke, og i favorittfarger som turkist og brunt....følg med følg med...så kanskje den dukker opp snart..
Ha en flott og kreativ uke til alle som titter innom meg....

19 kommentarer:

Jorun sa...

Så fine grytekluter du har heklet.
Og nå har du gått over på strikking? Blir spennende å se veska...

Birgitta sa...

Hej! Vilka snygga grytlappar du virkat. Är de dubbla? Det alltid så roligt att se vad alla kan och gör. Ha en skön vecka.
Kramis Birgitta

Monicas sa...

så flotte disse var da..koselige farger

Marit Johanne sa...

Flotte grytekluter. De må jo være fulle av ferieminner i hver maske siden de har blitt til underveis i ferien :)

Tovepia sa...

Såå flotte! Godt med sånt arbeid man kan ta med seg overalt;)Gleder meg til å se veska di;) Ha en fin kveld!

cille sa...

Tusen takk for koslige kommentarer alle sammen! Ja gryteklutene er dobble for deg som lurte på det, heklet i staver på baksiden...

Pinnepenn sa...

Så søte de ble. :)

Elins Strikkeri sa...

Så flotte gryteklutane dine blei, kjekt med slikt småarbeid som ein kan ha med seg rundt omkring:)

Jorun sa...

Bestemor ruter er koselig og kan brukes til så mangt.
Grytelappene dine ble riktig så søte!
Ha en fin uke!

marianne sa...

Hvor er de bare flotte:))

Tino sa...

Det var supersøte grytekluter! Og så kjekt med småarbeider om sommeren.
Ønsker deg en fin uke :)

Elin sa...

Å, så fine grytelapper du har laget! Flotte farger som pynter opp på kjøkkenet.
Ha en flott håndarbeidsuke:-)

Janne i Fagerlia sa...

Dette var en fryd å se på - riktig søtt med lekre farger. Hekling er jo så greit å ta med seg på reiser, på bussen, eller som tidsfordriv mens man sitter på et venterom et eller annet sted.

HildeP. sa...

Heisan!
Kjempefyne grytekluter! Veldig fine farger og smart å hekle dobbelt!

Flott blogg du har, med mange fine produkter! : )

Ha en fin dag!

Klem Hilde

Living next to me sa...

hei jeg får ikke bytta følger adr hos deg, men jeg har altså denne adr nå, fordi jeg måtte byte navn.
Fr......

Nunne sa...

KOSELIG BLOGG DU HAR.....
klem fra Nunne...

Pia sa...

Kjempefine grytekluter!

Silje sin blogg sa...

HEI!
Det er godt å se det er flere som er hekta på oldemorsruter;) Jeg driver også med ett veskeprosjekt, som du kan finne i bloggen min ett sted, om du stikker innom:) Elsket vesken du hadde laget!

Marit sa...

Så flotte grytekluter.
Du er blitt flink med heklenålen.