tirsdag 17. august 2010

Et nydelig rosebilde...


Har jeg vært så heldig å få laget til meg selv fra ei god bloggvenninne! Er det ikke nydelig? Jeg bare elsker slike frodige og flotte håndarbeider og får aldri nok av de. Setter så stor pris på slike flotte utsmykkninger på veggene i heimen, og nå har jeg snart et slikt lappebilde i alle rom nesten! Blir så godt humør av å omgi meg med flotte håndarbeider jeg, enten det er veggbilder, duker, pledd, puter, engler, tolettmapper osv...det er jo så utrolig mye fint og flott en kan lage. Nå er jo jeg ingen reser på symaskina, så jeg blir jo hoppende glad når noen vil lage eller selge meg noe fint og flott som jeg ønsker meg! Byttehandler har det jo også blitt endel av, og det er en veldig kjekk og fin måte å handle på, det kan jeg absolutt anbefale.

Ønsker dere alle nok en fin fin uke...lakker og lir så smått mot høst nå....blir mange kosestunder inne med håndarbeidet da, virkelig noe å se frem til spørr du meg....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Den var virkelig kjempe fin.Nydelig mønster og farger.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Beth sa...

Nydelig!
Jeg er også veldig glad i sånne veggtepper!

Unknown sa...

Den var så fin.
Jeg var inne på eplabutikken din og der har du glemt å sette pris på siste varen, er redd noen kan legge den i kassen til kr.0.
:))

Birgitta sa...

Så fint ditt lilla lapptäcke är. Det sitter säkert fint på väggen.
Kram Birgitta

Smykkas sa...

Dette var virkelig flott. Skjønner godt at du ble hoppende glad.

Jeg er også veldig glad i farger, og det passr så godt når vegger og møbler er nøytrale.

Klem fra Astrid

Tonemor sa...

Det veggteppet var virkelig flott.
Heldig du er.
Klem Tone

skapa och inreda sa...

Helt underbar!!!
Gillar din blogg, tittar snart in igen.
Kram Annika

Snertne sneller og små nøster sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min :-) Så heldig du er som har bloggevenninner som lager akkurat det du ønsker deg :-D Har sittet og kost meg og tittet i bloggen din - en skikkelig trivelig blogg, så jeg legger meg til som følger jeg.

Ha en flott dag og klem fra Siv

Lindas hobbyhjørne sa...

For et vakkert veggteppe :) Det må ha vært litt av en jobb, heldig du.
Ha en fin kveld :)