fredag 16. oktober 2009

Se min fiiine kjole...






Har nylig fått meg en ny og herlig kjole, som ei bloggvenninne har laget til meg! Tenk å være så heldig! Og jeg er sååå fornøyd for kjolen passser perfekt.



Fargene har jeg valgt selv, så nå har jeg ny og orginal kjole til alle bursdagsfeiringene som venter framover. Veldig kjekkt med en ny kjole i skapet, for det er slett ikke alltid lett å finne noe nytt når en først har tenkt å fornye seg litt. Også synes jeg det er fint å ha noe som er orginalt og som ingen andre har akkurat maken til. Bildene er litt uklare for sønnen min hadde slett ikke tid til å ta noen bilder av mor, og mor sjøl liker slett ikke å stille som modell, men en må trå til når en har fått så fin kjole....



Ønsker dere alle en riktig fin helg, selv skal jeg på lappe kurs i hele helgen, gleder meg!

11 kommentarer:

Heidi sa...

Kjolen ser lekker ut! Så heldig du er som har fått spesiallaget denne til deg. God helg!

Ann Kristin sa...

Herlig kjole!! Den kledde du!
Kos deg på lappekurs i helga!

Birgitta sa...

Vad fin du är i din nya kjol. Den klär dej verkligen och du kan känna dej riktigt fin när du ska bort.
Önskar dej en trevlig helg.
Kram Birgitta

Bodil sa...

Nydeleg, både kjolen og modellen :)

Evas Passion sa...

Jattefin kjol!!!!!Den passar dig jattebra!!!Ha en trevlig helg!

Janne i Fagerlia sa...

Å, nå ble jeg misunnelig - akkurat min stil. Kjempeartig å ha noe som ingen andre har. Håper du kommer til å bruke den myyyyye, det er den verd.

Marit Johanne sa...

Nydelig kjole!

Hanne sa...

Et utrolig flott plagg. Den kjolen kler deg kjempegodt, så den får du nok mye glede av.
Ønsker deg god helg!
Pludrehanneklem

flisa sa...

Så fin kjole! Stilig! Kos deg i helga på lappekurs!

Jorun sa...

Den var kjempelekker!! Du er skikkelig heldig!

Lise sa...

Stilig kjole! Tøft med lange støvletter til!