torsdag 11. november 2010

Jeg har vunnet noen flotte julekurver!




Jeg har vært så heldig å vunnet en Give Away hos Chris, og fått noen nydelige julekurver med et lekkert kulelys oppi. Sååå kjekkt for da blir det litt mindre julepynt å lage i år. Er de ikke flotte!
Ellers så er det absolutt verdt å ta turen innom bloggen hennes, for hun lager de nydeligste kreasjoner, det kan jeg skrive under på. Jeg har flere flotte kjoler og genser og jakke hun har laget til meg, og de er laget uten oppskrift og bare fulgt eget hode....ja hun kan godt samenlignes med Tine Solheim uten å overdrive synes jeg! Her finner du henne: http://iloapp.chris-ho.com/blog/memo
Alltid gøy med Give away og veeeldig spennende!

                                                    Klem Cille

 R

1 kommentar:

Anita Tørmoen sa...

Gratulerer med den fine premien:)