onsdag 3. juni 2009

Vinneren er trukket i blogg konkurransen min!


Da har jeg trukket en heldig vinner blandt over 60. påmeldte. Noen har meldt seg på via Trådsnella også, og det er bare koslig!
Trekkningen foregikk slik at jeg hadde en bolle med lapper på alle som ville være med i trekkningen. Jeg trakk en lapp, og den heldige vinneren ble: `Y`s design. Gratulerer så mye!Pakken blir sendt deg så fort jeg får adressen din.
Tusen takk for all deltagelse, dette har vært morsomt, og jeg har fått enda flere spennende bekjentskaper i bloggverden, kjempe koslig!
Og fortsett gjerne å titte innom meg, det er så trivelig med besøk i bloggen!

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Gratulerer så mye til vinneren! Skikkelig spennende med konkurranser;) Kos deg videre denne onsdagen hvor regnet bøtter ned her..

Elin sa...

Gratulerer så mye til vinneren!
Pynteboksene ble kjempefine:-) Det er alltid morsomt å prøve ut noe nytt og det er du veldig flink til.
Ha en fortsatt fin uke!

Unknown sa...

Gratulerer til den heldige!!!
klem fra Nanni :)

Marit sa...

Gratulerer til vinneren. Kommer nok på besøk her flere ganger.

Tani sa...

For en koselig blogg du har!!Jeg falt helt for de tovede kurvene dine...Lekre!!God helg! Hilsen fra sørlandet