torsdag 25. oktober 2012

RYDDESALG AV HOBBYBØKER, og her er det mange go`biter!





H









Har hatt ei real opprydding i hobbybøkene mine, og funnet ut at jeg like godt kan selge noen av go` bitene. Alle bøkene er som nye og noen så vidt bladd i.
Hvis du kan tenke deg noen så bare gi meg et hint så ordner vi resten. 

Hekling 50 utsøktegaveideer og ting til hjemmet.         Kr 130,-
Knitting accessories he knitters bible                            Kr 140,-
Jentenes egen hobbykveld                                              Kr 120,-
Lapp på lapp quilting, applikasjoner mm.                     Kr 120,-
Gaveideer                                                                       kr  120,-
Blått & hvitt                                                                   Kr  120,-
Påske med Tildas venner                                               Kr   130,-
Gøy og strikke med tykke pinner                                   Kr  140,-
Chrochet for the fun of it!                                              Kr 130,-
Decoupage                                                                     Kr  120,-
Vesker lag dem selv                                                        Kr 120,-
Når rett skal være rett                                                     Kr 130,-
Sommerhobby                                                                  Kr 120,-
Fargerik strikk                                                                 Kr  140,-
Stichionary Vogue knitting. (stor tykk bok)                     Kr 150,-
Sy kosedyr                                                                        Kr 140,-    
6 stk. Simply knitting blader                                            Kr  140,-
Juleverksted                                                                      Kr  130,-
Blommande broderier                                                       Kr 140,- 










 Mulig Det mangler priser på noe, men da er det bare å spørre. Ble litt av ei remse og kanskje det kommer noe mere etterhvert. Godt å få tatt ei real oppryddning og frigjøre litt plass til andre ting!
Lenge siden jeg har lagt inn noe nytt å vise frem, men skal blogge noe nytt snart!

                                                             Klem Cille




2 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

mange fine bøker der :-) Jeg har tenkt på å gjøre det samme jeg også - har alt for mange bøker ;-)

Ha det godt - klem Siv

Svalen sa...

Hei.

Om du ikke har solgt Tilda boka ennå, kunne jeg tenke meg den:)