lørdag 23. mai 2009

Jeg feirer snart 3000 besøkende og lodder ut en premie...





Nå nærmer jeg meg raskt 3000 besøkende, og det bare på 1 måndes tid, og det må feires
med en liten premie til en av dere som legger igjen en liten hilsen i bloggen min, og linker til bloggen din om premien du kan vinne her hos meg.
Synes det er sååå koslig med hilsner fra dere alle, og ikke minst så mange flotte ideer og inspirasjon en får her inne! Innimellom så bobbler det nesten over med ideer i hodet mitt, takket være dere alle!
Du kan vinne et brett Muffins knapper, noen spennende garnnøster (kan avvike litt fra bildet) og en fargerik pengpung. Jeg tar trekkningen den 3. Juni! Vinneren får selvsagt beskjed! Blir du med......

53 kommentarer:

Torills blogg sa...

selvfølgelig er jeg med :))))

Kath sa...

Oi så spennende da!!!!God helg:)

GreteR på HB sa...

Eg er med. :-)

Ha vidare ein fin laurdagskveld.

Groskro sa...

Hei, kom plutselig innpå på bloggen din, den er fin!:-) Og den fargerike puta du strikket under her var kjempekul!

Baddie sa...

Gratulerer med det kommende bloggjubileet. Telleren står på 2985 nu. Pengepungene var kjempefine.Må si jeg digget Rybak parodien. Ønsker deg en fortsattt god helg.

binni sa...

Hei. Teller'n sto på 3000 da jeg kom på besøk hos deg. Håper du får en fin feiring av bloggen. Ha en fin kveld og helg.

Elin sa...

Gratulerer så mye med mange besøkende!
Som du kan se i bloggen min, har jeg linket videre til din blogg.
Takk så mye for det flotte garnet jeg fikk i posten fra deg:-)
Ha en riktig god helg og kos deg videre med håndarbeid og blogging.
Jeg titter innom flere ganger:-)

jaja74 sa...

Så spennande!! Eg er med eg. Mykje fint i bloggen din også:)

Birgitta sa...

Hej
Grattis till över 3000 besökare.
Självklart vill jag vara med och tävla. Jag länkar med bild på min blogg.
Kram Birgitta

Anita sa...

Superfin blogg! Ikke rart du har 3000 beøkende. Gratulerer.

Jeg har ikke blogg men prøver å snike meg med i konkurransen likevel...

Hilsen Fama

Tovepia sa...

Jeg er selvfølgelig med og skal linke til deg;) Flotte premier!

jorunn sa...

Jeg er med! Kjempeflott premie :))
jorunn

Anki sa...

Flott blogg! Gratulerer med 3000 besøkende :-)

Tovepia sa...

P.s jeg får ikke laget linken før over helga, når jeg kommer hjem til min egen pc;)

Liss sa...

Hei :))
For en kjempestilig blogg du har :))

Hilsen Liss

Monicas sa...

æ e med.....(har også jubileumstrekning i ett tidligere innlegg...så sleng dæ med om du vil) ha vært innom her, men sliter med å få lagt inn kommentarer, noe æ hør flere slit med på andre blogga..håpa det retta sæ....gratulerer

Marit Johanne sa...

Så koselige gaver da, det vil jeg gjerne være med på! Du har fått til å lage bloggen din så fin med border på sidene. Må nok sette meg ned og friske opp utseendet på min også etterhvert. Jeg skal linke til gaveutdelingen din.

Marit Johanne sa...

Glemte jo å gratulere deg med 3000 besøkende!

Liv G sa...

Fin blogg du har.
Du lager mye variert og fint.
Ha en fin søndag.

Liv.

Laila sa...

prøver igjen. dette var en flott blogg. mye fint her. de tjukk lefsene dine vil jeg nok prøve en dag . gratulerer med så mange besøkende. har lagt bloggen din i favoritter

Linda sa...

så koselig innpå her at, jeg vil gjerne være med- også GRATULERE med fin side!!!

Marit sa...

Gratulerer. Ser den er kommet over 3200 nå.

strikkemamma sa...

Jeg vil gjerne være med

Gerd Jorun sa...

Hei! Jeg er venn med deg på Trådsnella og så konkurransen din der. Er en flott bloggside du har. Masse gode ideer og linker .

cille sa...

Så koslig at så mange vil være med på moroa! Morsomt at vi blir så mange! Ser det er flere som har problemer med å legge inn en komentar, og jeg har funnet ut at en ofte må legge inn "ordrebekreftelses ordet" to ganger, før det går igjennom. (det rare ordet du må skrive til slutt).
Prøv det, det har hjulpet meg mange ganger....

Lise H sa...

Gratulerer med mange besøk i bloggen din :)! Ikke så rart, for her er det masse flott!
Jeg er med, og har laget link til bloggen din hos meg.

Siwarv sa...

Ikke rart at du har mye besøk på bloggen din. Den er fin med masse fine håndarbeider. Herved lagt i favorittene mine. Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Stubbetufsa sa...

Jeg er med, cille, og jeg linker til deg i bloggen min! Du har flotte premier!

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Heisan, snublet inn via Stubbetufsa!
Jeg vil gjerne bli med!
Jeg er barnslig begeistret av alle disse konkurransene rundt om!
Jeg har selv en konkurranse gående, en Norgesglassguide, mer kommer i morgen, jeg håper du kommer til meg da!
Klem fra M!

Tutten sa...

Gratulerer med 3000 besøkende.Jeg er med og flotte premier du har.

MayM sa...

Jeg snublet inn via LiseH. Her var det virkelig mye flott. Hilsen en annen Hedmarking

Marianne sa...

Grattis med 3000 besøkende, er første gang innom, fin blogg;)

Kristine sa...

Hei!
Fin blogg du har og kjempe søte pengepunger:)
Eg vil også vere med på konkurransen din og har lagt ut link på min blogg!
Gratulerer med over 3000 besøkende:)
Ha ein fin søndagskveld

Hage og Foto entusiast sa...

Gratulerer med over 3000 besøkende. Jeg vil gjerne være med, og har lagt ut link i bloggen min :)

Unknown sa...

Gratulerer så mye med jubilèet. Mange fine ting å se her hos deg. Ser at du skal trekke på min bursdag, jeg krysser fingrene ;-)

mvh solfrid¤

Liv sa...

Jeg er selvfølgelig med, slikt er alltid spennende!

Ha ei god uke!

Mor og datter sa...

gratulerer med besøkene :-)
spennende.jeg vil å være med!

Ha en flott uke!!

-dattera-

Heidi sa...

Gratulerer med feiring av besøk! Vil selvsagt være med på konkurransen, og har linket i bloggen min.

Har forresten en liten konkurranse selv :)

Unknown sa...

Jeg har bursdag 3. juni så klart jeg henger meg på!!!
Linker og lenker og går for gull ;o)
Koselig blogg...selv er jeg vokst opp på Hedmark, er også sånn passe midt i førtiåra (blir 43)... Legger til bloggen din, jeg.
Klem fra Nanni :)

kristin sa...

Ja, dette hørtes spennende ut;D
Har aldri vært inne på bloggen din før, men den ser skikkelig bra ut:)! Driver litt med slike ting selv ;)

Marits Hus sa...

Gratulerer! Jeg er med og skal linke til deg!

Spurven sa...

Hei - jeg vil gjerne være med!

Skal linke osv til deg - du har så mange morsomme ting du har laget.

Likte spesielt den mobilveska etter eget design:-)

Og så disse hemmelighetsballene! Du er nok et kreativt menneske, ja!

Ønsker deg en fin kveld videre!

Y`s design sa...

Tjo-hei..dette blir jeg med på..du har nå så flotte ting..og gratulerer med besøkstallet..er alltid koselig å titte innom bloggen din.

sjante sa...

Så koselig med premier for å besøke bloggen din:-)

Frida sa...

Jeg blir selv sagt med Kjempe fin premie! 3 lodd til meg jeg skal linke deg til;)
Klem Fridajenta

Solveig Aa Larsen sa...

Ja jeg er med :-) Gratulere med 3000 treff kjære hobbyvenninne. Bloggen din er ny for meg så her må jeg kikke litt mer

Januarsola sa...

Gratulerer med svimlende 3000 besøkende! Vinner aldri noe , men jeg syns det var kjempe flott ide med utlodning. Koselig blogg du har ;)

Anonym sa...

Ja eg vil vere med, men vinnerlykka er det verre med ;) Gratulera med så mange besøkende på ein flott blogg

Helsing Dati

2ne sa...

Gratulerer så mye med jubileet, masse flott her inne :-) Ha en riktig god helg

aud47 sa...

Hei hei... jammen har du laget mange fine ting.. artig å se og få mere inspirasjon for nå om våren blir det lite med noe ....ha ei fin varm pinsehelg....er vist spådd kjempevær over Hedmarken... Fra Aud

Mira sa...

Vill gjerne vere med på konkuransr, klem til deg.

Besta sa...

Prøv me no på å va med på dette, sjøl om e veit at e ikke har sjans i havet. Klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ja, så gøy! :) har også ein konkurranse inne hos meg om du vil vere med :)

Godklem