søndag 10. mai 2009

Jakke etter inspirasjon fra Tine Solheim`bok...

Har strikket meg en jakke etter inspirasjon fra Tine solheims bok Maskeball.
Men har strikket etter eget hode når det gjelder farger og mønstre.
Bare så synd at jakken var i "one size" for den ble litt snau til meg,
men jeg bruker den åpen og da går det greit. Strikket i noen av mine favorittfarger
og da MÅ det jo bli masse glade farger....jo mere jo bedre...synes nå jeg da....!
Boka Maskeball er bare så flott og helt etter min smak, så det er mye jeg har lyst å
prøve meg på, men så var det denne tiden da...som ikke alltid strekker til.....

13 kommentarer:

Hanne sa...

For en livlig jakke du har strikket! Nydelige farger - akkurat sånne som det er godt å være omgitt av.

M sa...

Flott jakke i glade farger!

Lise sa...

Så flott jakke!

Jorun sa...

For en nydelig jakke du har strikket!Og så flotte farger!
Jeg er nok også glad i "glade farger" på klærne ja...

Elins Strikkeri sa...

Kjempeflott, ein skikkelig gladjakke!! Eg skal nok prøve oppskrifta di på tjukklefser ein dag,gleder meg allerede:-) Ha ei flott veke!!

Tovepia sa...

Nydelig jakke!! Liker farger selv, jeg;) Tror denne blir favoritten på kalde sommerkvelder!

VELKOMMEN sa...

Dette var en nydelig jakke.

elizabeth sa...

En slik en har jeg også strikket:-)
Selvsagt med andre farger ( mye rødt og rosa).Kjempegøy å strikke,etterpå strikket/heklet jeg det rosa/røde sjalet i boka også:-D

Anlen sa...

Hei! Klart du kan kopiere veska eg har strikka:)

Du har laga ei råkul jakke, da!!

strikkedilla sa...

Flott jakke med nydelige farger. Ha en fin 17. mai

Tino sa...

Herlige gladfarger! Ønsker deg en super 17.mai helg :)

Stubbetufsa sa...

Jeg likte fargene på denne jakken! Den ble oppfriskende!

Teta sa...

Heisann! At du kan strikke er det ingen tvil om. Kjempefin jakke! :-)