torsdag 24. september 2009

Ååå for en herlig bok......











Ikke lenge siden jeg kjøpte denne lekkerbisken av en bok,
og foreløbig har jeg bare fått tid til å bla litt i den
Men har jo veldig lyst å lage noen av de veskene som er avbildet i boka.
Oppskriftene er jo der, men må nok bruke litt tid på oversettelse.
Har strikket etter flere engelske oppskrifter og det går jo stort sett grei, men krever litt
mere tankearbeid på forhånd da.
Vesker har jeg rett og slett dilla på, og får aldri nok av dem, hverken sydde eller strikkete,
og det blir sjeldnere og sjeldnere jeg bruker vanlige butikk kjøpte vesker,
de blir liksom litt kjedelige i forhold. Liker det orginale og spesielle, og er nok ikke redd for
å skille meg ut litt, tvert imot...he..he..
Snart står helgen for døren igjen, så jeg ønsker DEG en riktig fin og trivelig helg,
med de pussleriene du måtte ha forhånden!

11 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så kjekt å høre at det er flere som har veskedilla. Når jeg tenker meg om, så går jeg vel rundt med egenproduserte vesker for det meste jeg også. Og du, den boka så meeeeget interesann ut.......

God helg til deg også!

Stubbetufsa sa...

Så fin bok!
Gleder meg til å få se veskene dine!

Elin sa...

Å, for en flott bok med mange flotte vesker! Jeg skulle gjerne hatt flere vesker, så jeg har planer om å få laget noen til meg selv når jeg får tid. Ha en flott helg!

Jorun sa...

Den boka har jeg og!

Og det med å like litt spesielle ting, og ikke være redd for å skille seg ut... Ja det er meg i et nøtteskall det...

amylin sa...

Ønsker deg en riktig god helg også. Blir nok flotte vesker fra deg etter hvert.

Birgitta sa...

Det ser ut att vara en riktigt fin bok med mycket. Ska bli roligt att se vad du hittar på härnäst. Kanske något roligt av allt som finns där.
Ha det så gott.
Kramis Birgitta

Solveig sa...

De veskene var fantastiske. Det er gøy å ha noe som skiller seg litt ut - enten det er vesker eller andre ting. Lykke til med produksjonen.

Evas Passion sa...

Jattefin bok!!!Jag alskar ocksa vaskor,du har tur som ar duktig och gor dina sjalv!!!

Ha en trevlig helg!

eva

Ann Kristin sa...

Å, der såg det ut til å vere mange fine vesker og tips, ja! Det blir spennande å sjå kva du lagar...!

God helg!

Lise sa...

Den katteveska var utrolig stilig! Skal bli spennende å se alt du kommer til å trylle fram utover høsten!
Ønker deg en god helg!

hobbyvenn sa...

Ser ut som en spennende bok. Blir spennende å se hva du lager etterhvert...