onsdag 2. september 2009

Et kaos uten like på hobbyrommet mitt..



Ja slik ser det ut på hobbyrommet mitt, når jeg er på det mest inntense før jeg skal ha salgsstand, slik som nå før helgen. Vanligvis pleier jeg å ha det litt ryddigere, men å rydde slik at det er helt striglet er ingen vits har jeg funnet ut, etter å ha forsøkt flere ganger.
Et kreativt hjørne/rom må liksom være litt rotete det,
det er vel godt tegn på at det skapes noe der, og at det er liv og røre...
Alltid ekstra med rot når varer skal prises og gåes over
før en skal ha salgsstand. Da ligger jeg vanligvis på gulvet, og allt flyter
rundt meg. Helgens salg ble ikke det helt store, men like
spennende og gøy hver gang er det jo alikevel...
Har du set salgsbloggen min forresten....?
(Link til siden øverst i høyre hjørne på denne siden)

5 kommentarer:

Evas Passion sa...

Lite rora maste det ju fa vra ibland.-)Jag ska kolla in i din bod!!!Spannande!Ha en bra dag!

roterommet sa...

Her ser det kreativt ut.
Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå *lover å skjerpe meg*

Tovepia sa...

Trodde det var bilde fra mitt hobbyrom, jeg;)
Må være slik når man har mange jern i ilden!
Ha en riktig god kveld!

Stubbetufsa sa...

Du, det går ikke an å være kreativ og ha orden samtidig!
Det må flytre litt, hvordan skulle man ellers kunne se mulighetene?
Du er helt ok!

Birgitta sa...

Det ska väl synas att du jobbar och då måste du ha en massa grejer framme. Hoppas det går bra för dej på säljmässan.
Kramis Birgitta