lørdag 23. mai 2009

En liten innsats for hagen må til...


Da er årets gartneri besøk unnagjort. Litt må til i år også av blomster og krukker skal en få en koslig og blomstrende hage. Men jeg har ingen tendenser med å overdrive, og ikke har jeg grønne fingre heller, men synes det er koslig å pussle litt nå på vårparten. Det blir jo så mye trivligere å sitte ute når det er litt farger og blomsterflor rundt seg. Keramikk krukkene mine måtte byttes ut i år, de var slått sprekker på kryss og tvers, men det er vel ikke annet å vente når de står ute hele året vel.....ha en flott forsommer alle som titter innom!

4 kommentarer:

Marit sa...

Her skal det nok bli frodig.

Tovepia sa...

Elsker å pynte med blomster ute. På hytta har jeg vel en 10-15 krukker som skal fylles, noen er allerede plantet. Pluss et steinbed. Blomster er trivelig å jobbe med og godt å se på;) Ha en flott lørdagskveld!

roterommet sa...

Hagen din blir nok kjempefin. nå har endelig jeg hage og, men vi må nok så mer plen ser det ut som, sukk.... flott blogcandy du har.

roterommet sa...

Jeg har forresten endelig fått somla meg til å legge deg i blogglista mi.