lørdag 30. mai 2009

Innvielse av fjorårets sommertopp.


Da har det endelig blitt sol og sommer igjen, og nå kan jeg ta fram sommertoppen som jeg fikk av ei bloggvenninne på sensommeren i fjor. Har ikke tatt den i bruk før nå i dag. Er så kjekkt med litt nytt, og siden jeg ikke er noen reser på hekling, så er det flott at noen vil hekle for meg!
Ønsker alle som titter innom en riktig GOD PINSE, og sol og flott vær skal det visst bli over hele fjøla, herrlig! Jeg har kost meg litt i skyggen i dag jeg da, med litt håndarbeidet, for det blir nesten i varmeste laget, sikkert litt uvant med denne varmen også...

9 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej
Jag får också önska dej en skön pingsthelg. Här i Sverige har vi ingen annandag pingst längre, tyvärr, utan det är nästan som en vanlig helg nu.
Ha det så gott i värmen.
Kram Birgitta

Heidi sa...

Kjempelekker topp! Ha en fortsatt fin pinse, i morgen blir det vel varmere...

Unknown sa...

Det var en lekker topp, skikkelig sommerfarge. Kos deg så mye i varmen :-)

Tovepia sa...

Nydelig topp! Håper du har fått brukt den mye i pinsa. Kos deg videre!

Ugla sa...

Flott topp. Ha en fortsatt fin pinse :-)

Lise H sa...

Kjempefin topp :)! Håper du allerede har fått brukt den.

Lise sa...

Flott topp! Og heldig er du som kan bruke en sånn. Her har pinsen regnet og blåst bort, så nå vil vi ha finværet nordover også!

Jorun sa...

En nydelig topp!
Lær deg å hekle da vel Cille...
Det er ikke så vanskelig. Og så er det morsomt!

Marit sa...

Kjempefin topp du har innviet.
Vel overstått pinse. Det har vært flott vær på Vestlandet og.