fredag 27. august 2010

Inspirasjon på hobbyfronten og en herlig roman!




Jeg greier jo ikke å dy meg, men jevnlig ny lektyre på hobbyfronten må jeg visst bare ha! Her er en flott bok om hekling med mange fine oppskrifter i og et flott blad om hekling med mange fristende oppskrifter. De er riktig nok ganske så dyre disse hobbybladene, men nå kjøper jeg de ikke hver måned, så da er det egentlig ingen vits å abbonere på de heller.
I sommer leste jeg en herlig bok "Potensgiverne", som er en av bestselgerne nå. Jeg satt og humret og lo for meg selv, så denne vil jeg virkelig anbefale. Den finnes i pocket utgave.

Ønsker alle som titter innom meg en herlig helg, enten du tilbringer den med ei spennende bok, en tur ut i skog og mark, bytur eller håndarbeidskos! Her blir det en liten skogstur og pussling i heimen, masse småtteri som må gjøres hist og pist...husarbeidet tar aldri slutt...sukk...!

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Alltid koselig med disse bladene, for de gir virkelig inspirasjon.
Kos deg på tur, huset venter uansett....her ser det bomba ut;)
Nyt helga og klem fra meg;)

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er deg vel undt :-) Takk for bokanbefaling :-D Har sett på den, men ikke kommet så langt at jeg har lest den enda.

Ha ei flott helg og klem fra Siv

Vilma sa...

Der er altid noget at gøre for en husmor , he he :-)) Ha en dejlig weekend og tak for bogtips , den med hækling ser spændende ud:-)

Anonym sa...

Hei.Boka og bladene så virkelig fine ut.Det er låv å unne seg noe i ny å ned.Kos deg masse med dem å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Unknown sa...

Alltid gøy med inpirasjon.
Husarbeid går i en runddans det. :))

Hjertedamas blogg sa...

Jeg må lete etter noen hekle blader på Narvesen:DDDDD Og boka leste jeg på forsommeren en gang:DDDDDD Ligger i campingvogna, så jeg kan les den om igjen til neste år:DDDDD Hjertedama/ Grethe

Chris sa...

Hei Cille!
Jammen er du blitt en "tryllekunstner" med "nåla" på på bare ett år. Lekkert og lekent!
Ta en titt på kommentarene i den siste bloggen min. Elin og jeg har en plan.... Vi må jo være flere.
Kaffe til uken?
Klem fra rotekroken