fredag 27. august 2010

Blomstersjalet mitt er ferdig...

Da ble jeg omsider ferdig med blomstersjalet mitt. Det tar litt tid å lage det og mye garn går også med, men det er en koslig jobb og det er det viktigste. Tror jeg brukte omkring 6 nøster på dette i Mohairgarn, ikke det mest drøye garnet akkurat, men det passer ypperlig til sjal synes jeg, også varmer det så godt! Designet er mitt eget, men her kan en jo bruke mange varianter innen heklede blomster, bare fantasien som setter grenser her! Sjalet ligger forøvrig for salg i EPLA butikken min,http://cilles.epla.no

En herlig helg ønskes dere alle, og nyt de mørke og kjøligere kveldene inne med stearinlys og kos, ikke verst det heller.....


14 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Å, så nydelig! Herlige farger! Synes de blomstersjalene dine er så utrolig fine:-)

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem

Stubbetufsa sa...

Det var et lekkert sjal, Cille!
Ha ei fin helg!

Smykkas sa...

VIRKELIG LEKKERT!!!

Hvor lang tid har du brukt på dette? Det må jo ha vært litt av et arbeid, men så er det blitt et flott resultat av det.

Jeg har også kosedag i dag. Tiden er satt av til blogging og perling.

Klem fra Astrid

Tonemor sa...

Det var nydelig,
litt av et arbeid.
Fortsatt god helg
Klem Tone

Bluggi buggi blogg sa...

Så søtt sjal. Fine farger også :)
Ha en fin helg
Trude :)

Vilma sa...

Århhh hvor er det fint , smukke farver :-))

Snertne sneller og små nøster sa...

Utrolig lekkert! Herlige farger :-)

Ha en flott kveld og klem fra Siv

Elins Strikkeri sa...

Jøss så nydelig sjal du har laga!!

hobbyvenn sa...

Så flott. Herlige farger også.

Chris sa...

"Frustrerte fruer"... Når jeg endelig fikk til å legge inn en kommentar, så klarte jeg å legge den på feil blogg. Du snakker om å være forfjamset.... Ja, ja, men den i bloggen under skulle altså vært under her da. Som jeg bl.a. skrev; Sjalet ble lekkert og lekent! Klem fra rotekroken

monsol sa...

så fint, nydelige farger. =)

Tani sa...

For et flott sjal!! Så flink du er! Delikate farger.. Ha en flott uke videre!

Smykkas sa...

Beklager så mye at det har godt litt tid, men det har rett og slett vært så mye å gjøre. I formiddag ble pakken sendt, og da har du den ihvertfall før denne helgen.

Jeg tok meg en viss frihet, men det kan du lese om på kortet som ligger i pakken.

Det skal bli gøy å se skapet ditt, for jeg skjønner det er flere enn meg som kan hjelpe deg.

Klem fra Astrid

Jorun sa...

For et lekkert sjal!