lørdag 18. september 2010

Rose overraskelse i posten og "måtte bare ha" igjen...


Snakk om å være heldig da, her en dag kom denne flotte pakken i posten! Et nyyydelig badehåndkle med roser på og et spennende dameblad med strikkeoppskrifter i! Og det er VILMA som har vært så kjempesnill å sendt meg denne flotte pakken! Hun har fått med seg at jeg er svak for roser, og det på nær sagt allt som er! Det er sånn stas å få slike flotte overraskelser i posten, så det lever jeg lenge på! Tuuuusen takk nok en gang VILMA med den flotte bloggen VILMAS, ta en titt å se allt det fine hun tryller frem!
Ellers så fallt jeg  for fristelsen igjen å ... kjøpe ei rykende fersk og ny hobbybok! Denne gangen var det mest tittelen jeg fallt for "Galen etter garn" og det er jo så sant som det er sagt! Iallefall gikk jeg i fella igjen, men boka var slett ikke dyr. Kjøpte den gjennom CAPRIS. Boka har mange kjekke oppskrifter som er forholdsvis enkle og greie, så er du på jakt etter ei spennende heklebok, så ta en titt på denne!

Ønsker alle som tar turen innom meg en fortsatt herlig helg! Nå er tiden inne for kveldskos i heimen, her er det kjølig og surt, og for et par timer siden kom ei real haggelskur også....fy a` meg...!

                                              Klem Cille

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så fin en bok.Koselig med hobbybøker.Har en del av de jeg også.Nydelig stoff.Fint med rosa.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil.

Snertne sneller og små nøster sa...

Så heldig du er :-D Skikkelig hyggelig at noen tenker på deg, og sender deg noe de er sikker på at du liker :-)

Boka så flott ut :-) Jeg har også falt for fristelsen for ei bok - et skikkelig MUST HAVE ;-) He he he

Ha ei fortsatt fin helg og klem fra Siv

Janne i Fagerlia sa...

Takk for tips om heklebok. Om man har mange fra før, sklir de jo flott inn sammen med de andre "godbitene".

Anita Tørmoen sa...

Takk for boktipset - den høres spennende ut:)

Smykkas sa...

Den boken så fristende ut. Må se om de har den i bokhandelen her.

Jeg la ut bilde av gaven jeg fikk fra deg i går, men i farten glemte jeg å linke.

Det kommer, det kommer.

Tror jeg har spurt deg før, men er det ok at jeg kaller deg cille-rosedille?


Klem fra Astrid

Vilma sa...

Hej Søde Cecilie

100000 tak for den meget meget fine pakke du har sendt mig , jeg blev så glad :-))
Garnet er super , jeg ved endnu ikke hvad jeg skal strikke af det , og sikken nogle meget smukke ørenringe , de sidder allerede i mit øre :-))
Endnu engang , 100000 tak.

Mange klem Vilma