tirsdag 12. oktober 2010

Ååå...for en herlig strikkebok!




Var sååå spent da jeg bestillte denne boken Color by Kristin,  for jeg visste på forhånd at denne forfatteren og strikkedesigneren var absolutt en av mine favoritter. Men en vet jo aldri, selv om jeg følte på meg at denne boka også var en "godbit"! Har mye å si hvordan forsiden på en bok tar seg ut også, og med alle de mønstre og fargene som tiltalte meg her, så var jeg nok ikke i tvil at denne måtte bestilles!
Som sagt så gjort, og jeg ble absolutt ikke skuffet, den er bare helt "meg" og blant favorittene! Nydelige mønstre og et fyrverkeri av fargekombinasjoner. Skikkelig sukkertøy for øyet!
Så er du på jakt etter en spennende strikkebok og er glad i frodighet og farger, så kan jeg anbefale denne på det varmeste!  Løøøøp & kjøøøøp sier nå jeg da......!

                     En fortsatt fin uke ønskes dere som titter innom meg denne uken!

                                                     

15 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Denne er nok "helt meg" også. Takk for boktips!

Snertne sneller og små nøster sa...

Å ja - denne så herlig ut ja :-) Kanskje jeg kan ønske meg til jul? ;-)

Ha en god kveld og klem fra Siv

Sissel sa...

ÅÅ, den så spennendes ut, alltid trivelig med noe nytt å drømme seg bort i :-)kan bruke mange timer på ei slik bok.
Ha en fin kveld.

Klem fra Sissel

Smykkas sa...

Gratulerer med ny bok, og det kan ofte knytte seg stor spenning til om slike svarer til forventningene.

Her har du tydeligvis fått noe som er midt i blinken, og det skal bli gøy å se hvor mye fint du lager etter hvert.

Klem

Birgitta sa...

Vilken fin bok du köpt dej. Ser ut att vara mycket fint i den.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

SNILLPIKE♥ sa...

Så ut til at det var mye lekkert i den nye boka di.

Blir spennende å se hva du tryller frem fra sidene der etter hvert da.

Ønsker deg en strålende uke. Klem.

Beth sa...

Her var det jammen mye fint?
Ser ut til å være en koselig og nyttig bok full av smarte idèer...!

hobbyvenn sa...

Dette så ut til å være en spennende bok ja..

Tonemor sa...

Takk for tipset.
Klem Tone

Bluggi buggi blogg sa...

Den boken så spennende ut. Blir alltid tiltrukket av fine farger :)
Lykke til med den
Trude :)

Chris sa...

Mange fargerike gleder å drømme seg bort i her... Hadde man bare vært blekksprut... Tenker det kommer noen glade smakebiter fra deg på dette etter hvert? Kos deg!

Anonym sa...

Hei.Så mye fint.Virkelig fint.Tusen takk for tippset.Ønsker deg en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

Anita Tørmoen sa...

Den boka ser bare flott ut:))

Judit sa...

Herlige farger i den boken, slikt blir man glad av:-) Takk for godt tips!

Anonym sa...

Hei.

Så koselig blogg !

Og så mange fine ting du\dere lager.

Bloggeklem fra Ingunn