torsdag 26. mai 2011

Måtte bare hekle denne boleroen/vesten.

Har tenkt  lenge på å begynne på denne boleroen/vesten, den fallt i smak med det samme jeg så den for første gang. Og nå har jeg iallefall begynt, så får vi ta heklingen sånn innimellom når det passer seg. Har brukt litt annen fargesjanger, men tror det blir mere "meg" da. Kanskje jeg putter innom en ekstra farge i rutene etterhvert, kjekkt å¨sette sitt eget preg på det også.
Ellers er jeg ikke så glad i å følge oppskrifter sånn til punkt og prikke, liker best og hekle/strikke på egen hånd, men skal en ha plagget slik det er på bildet, så må en jo bare følge oppskriften, men det stjeler tid om ikke annet...

              >Titter du innom meg så ønsker jeg deg en flott helg!  Og tusen takk til dere trofaste bloggvenner som titter innom meg med jevne mellomrom og legger igjen en koslig hilsen, det er jeg hoppende glad for!!

                                                   R

17 kommentarer:

Unknown sa...

Denne blir nok fin. Jeg starter også med å følge oppskrifter så endrer jeg mange ganger underveis. :))

maska sa...

Ja denne boleroen er fin.
Nydelige farger.
Ha en fin helg.

(er spent på hvordan det går medgrytelappene :) )

Lene, TingOgTanker sa...

Det er en meget sød model, anderledes end andre modeller pga blomsterne langs kanten!
Den glæder jeg mig til at se færdig.

Lene

Annelis hantverk sa...

Men oj så vacker Bolero och ljuvlig färg!
Ha det bra!

Smykkas sa...

Den kommer til å bli rålekker.

Klem

Sisselshverdag sa...

Så fine farger du har valgt på boleroen :D Denne oppskriften ligger i strikkeveska, skal snart begynne på en jeg også. Kanskje jeg skulle rusle en tur ut i bua og finne meg garn i kveld .... Ble inspirert igjen når jeg ser at du har begynt på en ;)

Ha en strålende torsdagskveld, ja og god helg, det er jo fredag allerede i morgen ;)

Smarie sa...

Wow...den var kjempelekker ;o) Flotte farger du har valgt. Gleder meg til å se ferdig resultat.

God helg ja....det er jo snart det igjen ;o)))

Anita Tørmoen sa...

Alltid kjekt å endre litt på oppskriftene. Denne vesten har blitt en favoritt hos meg, og den varmer godt på ryggen:)

Bodil sa...

Den var flott :) Lekkert garn du har valgt, så det blir nok eit flott resultat :)

RikkeBo sa...

Hej Cille
Kom lige forbi din blog og ser at du også er faldet for denne skønne Drops model. Jeg er også igang og håber på et godt resultat...
God Torsdag Aften / RikkeBo

Beth sa...

Ååå, såå lekker? denne kommer til å bli en favotitt, passer til det aller meste...
Så flink du er!

Lises hjertegleder sa...

Å den var fin,flotte farger ,
Anne Lise.

Chris sa...

Så lekker denne er da! Kan jo brukes til alt også. Blir spennende å se din variant ferdig. Utrolig lekre farger. Her er det også hekling i gang for øyeblikket, men om jeg klarer å holde meg konsekvent til "bare" det - ja, det gjenstår å se... he, he... Som vanlig så "vimser" jeg litt hit og dit. Håper forøvrig at formen din er på rett vei! Ta ekstra godt vare på deg selv! Klem fra rotekroken

Janne i Fagerlia sa...

Dette blir utvilsomt et smykke av en vest. Gleder meg til å se det ferdige resultat.

God helg!

Tonemor sa...

Den var nydelig.
En slik pynter nok opp antrekket.
God helg
Klem Tone

Helle sa...

Veldig søt modell du har valgt. Spent på å se den ferdig.

LilleAsk sa...

Lekre farge du har valgt på boleroen. Og boleroen var virkelig artig.
Ha en fin helg.