torsdag 13. oktober 2011

Eksklusivt garn til salgs og omtrekking av stoler.

Høstferieuke hos oss nå, og jeg har valgt å bruke litt av tiden til ting som burde hvert gjort for lengst. Nemlig trekke om stoler. De vanlige kjøkkenstolene er jo greie og går fort unna, men jeg har to designer stoler som jeg har trukket om før, men som ennå en gang har blitt utslitte, som må trekkes om på nytt. De er det nok litt mere jobb med skal det bli pent, men har bestemt meg for å gjøre det selv, for en sparer ganske så mye på det. Stoffet er fra Stoff & Stil, og jeg fikk 3 hele meter til 52,- kr, ikke værst!
Ellers har jeg begynt å rydde i det lettere kaotiske hobbyrommet mitt og funnet ut at jeg ikke trenger alle "skattene" jeg har gjemt på, kan like gjerne selge unna noe. Så jeg har 8 flotte eksklusive nøster i 80% merinoull og 20%  Kasmir, for salg til 350,- Nydelig farger, så her kan en trylle frem mye fint .

Ellers har jeg brukt høstferien til å gå skogsturer hver dag, og det gjør godt! men enkelte dager har det vært temmelig kaldt, så lue og votter er fremme igjen. Må passe på nå før snøen kommer, høstskogen er bare så fortryllende flott!

                               
                                                     R

2 kommentarer:

Chris sa...

Godt å se at det er flere som trenger litt opprydding i garnhaugen... Min opprydding består i å legge dem i poser etter farger, for deretter å prøve å lage noe av det fortere enn jeg skaffer nytt. Tror du det går bra eller? he, he...
Nydelig stoff du har skaffet deg - og så billig. Da er det bare arbeidet igjen, og det fikser du så lett som bare det. Kjøkkenstolene ble jo som nye igjen med nytt trekk. Kjempeflink er du!
Klem fra rotekroken

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er så artig å gjøre slike ting selv :-) Garnet så flott ut, men jeg har dessverre garnstopp (selvpålagt) - har ikke kjøpt garn siden i juli jeg :-D

Ha det godt - klem Siv