søndag 26. april 2009

Strikketreff hos Mauds garn ved Lillestrøm.

Dette er Norges største garnbutikk, med maaaange fristelser for svake sjeler, meg inkludert!
Kjempe kjekkt å treffes til strikke og skravletreff på et slik sted. Både shopping, strikking og skravling på et og samme sted, får ikke blitt så mye bedre enn det vel.....
Vi utvekslet erfaringer, oppskrifter og gode ideer. Lommeboka fikk bein å gå på,
her lot vi oss rive med, og det var kort vei ned i posene med garn, pinner, knapper og det som
var. Det var vel ingen som gikk tomhendt hjem iallefall....
Koste oss med kaffe og kake og hadde det veldig trivelig. Klokka gikk selvfølgelig allt for fort,
men det blir nok ikke så lenge til neste gang tenker jeg......

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette hørtes skummelt ut:O) Kan tenke meg det var mye fristende der! Men dere hadde sikkert ei kjempfin stund. Ha en flott kveld videre!

Jorun sa...

Skulle ønske jeg også hadde vært med...

Lise sa...

Høres utrulig trivelig ut!

marianne sa...

Å, dette ser koslig ut:) Takk for hilsen i bloggen min,og velkommen tilbake:) Tittet rundt her hos deg, masse fint du har laget. Ha en flott dag:)