mandag 15. februar 2010

Og vinnere av GIVE AWAY er....




Nå har jeg trukket vinnere av GIVE AWAY jeg har hatt gående en liten stund, og de heldige vinnere ble:

Janne i Fagerlia Som får det sorte sølvsmykket med øredobber
og
Garn moster i Danmark som får det turkise smykkesettet.

Gratulerer begge to! Håper det faller i smak!
Synes det er så koslig å ha en Give away gående, så jeg kommer nok til å ha en til om ikke så allt for lenge, så de av dere som ikke hadde hellet med dere denne gangen, har kanskje mulighet neste gang! Følg med...følg med....!

11 kommentarer:

Birthe sa...

Hej Cille :-)
Ejjjj blev det mig der vandt :-) også netop det smukke turkise smykkesæt , hvor er jeg bare glad og super stolt over at have vundet min første give away .
Tusinde tusinde tak , jeg kan da næsten ikke få armene ned igen over at have været så heldig .
Jeg har mailet til dig .
Tak Cille :-)

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye til vinnerne!

Maria sa...

Gratulerer så mye til vinnerne.

Janne i Fagerlia sa...

Er det mulig? Tenk å være så heldig - tusen, tusen takk. Smykket er jo bare nydelig. Kommer helt sikkert til å bruke det masse.

Sender mail med adresse....

Nitus sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne av disse flotte smykkene.
Nyyydelige.

ane sa...

Hei! Takk for besøket på bloggen, og for at du er følgar. Kejkt med nye folk som ser innom... Nydeleg blogg du har! Ser ut som su er ein del meir avansert enn meg. Eg er ikkje so ivrig på å forandre, men det kjem vel kanskje ein vakker dag. Fine ting du lagar, og eg tenkte at du sel tinga dine ganske billeg. Eg likte mange av tinga, og hadde lyst til å kjøpe ein av dei små pungane. Må tenke litt på det! Ha ei fin veke! ane

LeKaQuilt sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene :o))

Unknown sa...

Ååååå heldig-griser dem som vant;)
De smykkene var bare nydelig.
Vel da får jeg håpe på bedre lykke neste gang;)
Ha en strålende kveld/natt;)

Monicas sa...

så heldige vinnere....det som janne vant var råflott...:)..ha en fin aften

Lise sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne! Lekre smykker!

Living next to me sa...

gratulerer til de som var så heldige å vinne så flotte smykker