lørdag 11. april 2009

Påsken snart på hell...igjen...

Da er snart påsken på hell igjen, og det er utrolig hvor fort en ukes tid går.
Har hatt en rolig påske, og har for det meste vært hjemme, og det er bare så deilig synes jeg.
Fått tid til å sole seg litt, tatt noen passe lange sykkelturer, enOslo tur og vennebesøkstur.
Men på håndarbeidssiden har jeg nok ikke vært så flink som jeg hadde trodd på forhånd.
Hadde planer om mere søm og strikking, men allt tar tid....
Det går litt mere tid til matlaging når det er påskekos og alle er hjemme, og alle måltider skal foregå i heimen. Men det er godt med et avbrekk fra hverdagstralten da, lade batteriene og slikt.....Nå gleder jeg meg bare til å begynne på nye håndarbeidsprosjekter igjen. Hodet er fullt av nye ideer , så nå er det bare å sette de ut i live....

1 kommentar:

Hanne sa...

Høres ut til at du har hatt en innholdsrik og koselig påske. Jeg har planer om å ta ut sykkelen min i morgen. Gleder meg til å ta den i bruk igjen!