torsdag 2. april 2009

Velkommen til kaffeslabbras....


4 kommentarer:

Hanne sa...

Så mye fint og originalt du lager. Denne bloggen fikk jeg lyst til å følge, så jeg legger meg inn her, jer :-)

Gratulerer med ny blogg, forresten!

aud47 sa...

Hei hei... såååå nydlig kaffebord a gitt....hær på dænni bloggen va det jammen mange flotte ting...je kjæm nok innom at førr hær va det innspirasjon tæl tusen..ha ei god påske.

Anonym sa...

Så mye fint du har fått med i bloggen din!
Takk for hilsen i min blogg!
Jeg ønsker deg en riktig god påske!

Lise sa...

Hallo! Takk for besøk og kommentar i bloggen min, og for invitasjon inn hit. Du har jammen fått en flott blogg på kort tid! Jeg falt helt for dette lekre kaffebordet, det hadde vært noe å servert ved neste venninnetreff! *fnis* Har lyst til å følge videre med på bloggen din, håper det er greit at jeg legger deg til blogglista mi. Ha en fin dag!