torsdag 2. april 2009

Ullete karameller små...


13 kommentarer:

mimouna sa...

Så gøye ting du lager! De karamellene var helt herlige. :o)

Jaja74 sin hobbyblogg sa...

For ett fristende kaffibord da... fikk nesten ull i munnen her:)
Gratulerer så masse med bloggen, kommer gjerne innom ofte.

Ruth Elin sa...

Hei hei, så flott blogg du har fått deg.

Tino sa...

Så herlig! Dekorativt og helt fri for kalorier, det kan jo ikke bli bedre.
Ønsker deg en fin kveld:)

KRØLLEMIKKEL sa...

Koselig blogg. Herlige karameller. God påske.

Anonym sa...

Hei cille.
Så flott blogg du har med mange ting som frister.

Hilsen strikkefrua Elin

Anlen sa...

Herlige karameller! Dei legg seg sikkert ikkje på hoftene...

Eg har ei utfordring til deg i bloggen min! Plukka deg ut litt tilfeldig, fordi eg såg at du har ny blogg!

Elles lurer eg litt på om det er eit bevisst valg å legge teksta på innlegga som etikett? Det er litt annleis enn det som er vanleg!

Marit Johanne sa...

Gratulerer med ny blogg! Ja, det kakebordet og de karamellene dine er helt herlige :)
Ha en god påske! Marit

Merete sa...

Klart jeg vil ha karameller! Deilig å slippe sukkeret!
God påske!

Trulte sa...

Her inne var det mye flott. Kommer til følge med her i tida fremover.

sissels sa...

Gratulerer med ny blogg. Må si at frøkena kommenterte "karamellene" nå nettopp - "mamma, kan ikke du og bake slike i helga?" Var ikke helt enig med meg når jeg sa at de var tovet da.
Håper du finner noe flott og lage fra boka som kommer i posten snart.
Ha en fin fredagskveld.

lise sa...

Slitan med ny blogg! Det er mye flott her inne, nå har jeg kost meg med å se på alle bildene dine.

Jorun sa...

Mmm... Ser deilige ut.
Du er jo helt utrolig med kaker og snop!
Finner du på alt dette selv, eller har du en eller annen bok med ideer?