mandag 12. september 2011

Litt her og litt der og flott nytt strikkeblad!

Jo da...det blir litt her og der på strikke og heklefronten om dagen. Hopper fra det ene prosjektet til det andre, og kommer liksom ikke i mål med noe akkurat nå synes jeg.
Men slik har det jo lett for å bli når en holder på med flere ting samtidig. Når det plutselig kommer inn en bestilling så må en jo bare gyve løs på det, også er det jo ekstra morsomt når noen spørr om en kan lage noe.

                                 Bolero på gang, men det tar sin tid....
I dag ilte jeg til butikken for å kjøpe det nye strikke og hobbybladet "Made by me" , Ikke akkurat rimelig, men et ordntlig magasin med glansete sider og veldig for seg gjort. Masse spennende oppskrifter på det aller meste faktisk. Neste blad kommer ikke før til våren, så da synes jeg det forsvarer summen på 169,-, noe annet hadde vært om det kom hver mnd. da hadde jeg nok ikke kjøpt det hver gang . Tine Solheim er en av de som står bak bladet, og en kan lett se at hun har en finger med her. men mye fint i både store og små prosjekter. Gøy at det kommer noe nytt synes nå jeg da, og løøøøp og kjøøøøp kan du like gjerne gjøre!


                                 Ha en strålende Mandag!  

                                        R

13 kommentarer:

Chris sa...

Så godt å se at du hekler litt igjen! Masse flotte blomster, blader og og... jammen har det vokst litt på boleroen også (regner med det er kantrutene som er på siste bildet). Tja, da er jeg vel nødt til å ta meg en tur ganske straks da skjønner jeg. Var ikke det avtalen da? Framskritt på boleroen, og jeg dukker opp. he, he... Hmmm, da tenker jeg at jeg skal smugtitte på bladet også.. Klem fra rotekroken..

Ps.; Er endelig ferdig med ei raritet her jeg også - den må bare en tur i maskinen først.

Smått og Stort sa...

He he... kjekt å se at det er flere som har det sånn.... Så gøy med nytt strikkemagasin da! Det skal jeg jammen kjøpe jeg også :) Kos deg med dine mange prosjekter, så skal du se at du lander noen om ikke lenge!
klem fra Sissel

Tussi sa...

Så fine farger på boleroen - regner med vi får se den ferdig!
Tror kanskje jeg må kjøpe det bladet, det så fristende ut. Men akkurat nå går det i sokkestrikking til barnebarna. Det er jo ikke så lenge til jul...
Ha en fin uke :)

Mayen sa...

Skal sjekke det bladet;-) stiv pris, men hvis det er mye fint inni, så er det nok verdt det! klem

Muffin sa...

Ja jeg skal løpe og kjøpe. Er medlem på facebooksiden til Made by me, den ser lovende ut.... Lykke til med ferdigstillelsen av prosjektene dine!

Tonemor sa...

Godt å høre at det ikke bare er meg som har mange prosjekter på gang.
Det bladet må jeg nok ta en næremere titt på.
Ser ut til at det kommer mye fint ut av strikkepinner og heklekroker.
Gleder meg til å se mer.
Klem Tone

hobbyvenn sa...

Så gøy med nytt hobbyblad. Det skal jeg nok få med meg neste gang jeg er ute og handler... Ser ut som du har masse spennende på gang. Lykke til med alt sammen.

Helle : sa...

Din bolero ser vældig fin ud, glæder mig til at se færdig engang.

Anne På Landet sa...

For en flott blogg - her ble jeg glad av å være - og kommer igjen og igjen. Har allerede lagret deg på lenker til venstre nederst på min blogg :) Ha en glad dag :)))

Anne På Landet sa...

..ikke til venstre ..hehe - du er nede til HØYRE :)

Guri sa...

Bladet så spennende ut, ja. Må tenke på å kjøpe det tror jeg.
Gleder meg til å se boleroen ferdig, den ser kjempefin ut!

Vilma sa...

Må også have det blad..når jeg kommer til Norge i November :-))

God Onsdag søde Cille

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott..
Lekker blogg, legger deg i blogglista
mi, så kan jeg følge med videre.
Klem fra Kaia